Kubki reklamowe

Powszechnie znana jest wiedza, że klienci uwielbiają wręcz dostawać różne prezenty. Jest to więc idealna opcja, aby nie tylko sprawić im przyjemność, ale jednocześnie się zareklamować. Najchętniej przyjmowane są podarunki, których można używać na co dzień. Takim właśnie produktem są kubki reklamowe, na których możesz umieścić logo firmy, spersonalizowany tekst czy inną treść, która będzie przypominała obdarowanemu o Twojej firmie.
Kubki reklamowe

Personalizowane kubki od BEWU

Jeśli poszukujesz rzetelnego przedsiębiorstwa, które wykona dla Ciebie i Twojej firmy wysokiej jakości kubki reklamowe, to zdecydowanie powinieneś postawić na BEWU. To firma z ogromnym doświadczeniem, obecna na rynku już od wielu lat. Dostarcza wysokiej klasy gadżety reklamowe, w tym właśnie personalizowane kubki, przygotowywane na specjalne zamówienie klienta.

Możliwość personalizacji

BEWU oferuje możliwość dowolnego spersonalizowania kubka, co pozwala na naniesienie na jego powierzchnię dowolnej grafiki, jak np. nazwa czy logo firmy. Ścianki kubka to doskonałe miejsce na reklamę.

Szeroki wybór

Olbrzymia gama wzorów i kolorów do wyboru daje bardzo szerokie możliwości. Dzięki temu będziemy mogli wybrać takie personalizowane kubki, jakie najbardziej odpowiadają nam i naszym klientom, którzy je otrzymają.

Oferta dopasowana do każdego!

Dzięki tak bogatemu asortymentowi BEWU posiada propozycje dla każdego zainteresowanego. Co więcej - ceny zarówno produktów jak i ich personalizacji są bardzo atrakcyjne, dlatego nawet mała firma może pozwolić sobie na takie gadżety.

Personalizowane kubki - jakie wybrać?
Pomimo tego, że wybór jest szeroki, to jednak nie należy on do najprostszych. Warto wziąć pod uwagę kilka kwestii wybierając model i kolor kubka, które chcemy przygotować dla naszych klientów. Jeśli profil naszej firmy jest bardzo poważny, warto zwrócić się wtedy ku nieco bardziej eleganckim propozycjom. Jeśli natomiast prowadzimy biznes “na luzie” wtedy dobrze wybrać prostsze, bardziej uniwersalne wzory. Jeśli chodzi o kolorystykę, to najlepiej, aby miała ona związek np. z logo firmy lub używanymi przez nią barwami.